Kuveyt Türk Empatika Nöropazarlama Araştırma Merkezini açtı

Kuveyt Türk, müşteri davranışlarını bilimsel yöntemlerle analiz etmek ve pazarlama stratejilerini geliştirmek maksadıyla, bankacılık sektöründe bir ilke imza atarak nöropazarlama araştırma merkezi Empatika’yı kurdu.
ÖNDER ÇELİK İSTANBUL - Empatika, müşteri davranışlarının altında yatan duygusal, dürtüsel ve bilişsel sebepleri anlamak ve kullanıcı deneyimini iyileştirmek amacıyla beyin aktivitesi, göz hareketleri, yüz ifadeleri ve deri iletkenliği tepki analizleri gibi çok çeşitli nörobilim tekniklerinden yararlanıyor.
Kuveyt Türk Dijital Bankacılık Grup Müdürü Dr. Okan Acar, insan kararlarının yüzde 96’sının bilinçdışı olduğunu belirterek “Nöropazarlama yöntemleriyle müşterilerimizin duygu, düşünce ve davranışlarını daha derinlemesine analiz ederek, onların ihtiyaçlarına en uygun çözümleri sunmayı hedefliyoruz. Merkezimizde yaptığımız çalışmalar, kampanya optimizasyonlarından dijital kanallardaki kullanıcı deneyimlerine, çalışan süreç deneyiminden ürün geliştirme ve tasarım süreçlerine kadar geniş bir yelpazeyi kapsıyor” dedi.