samdan
camii
hayirli-ramazanlar

Vodafone'dan müşteri memnuniyetinde yeni dönem! Kotayı aşana parası iade

Kaynak: Türkiye Gazetesi
- Güncelleme:
Vodafone'dan müşteri memnuniyetinde yeni dönem! Kotayı aşana parası iade
Ekonomi Haberleri  / Türkiye Gazetesi

Vodafone, müşteri memnuniyetinde yeni bir döneme girdi. Vodafone, yeni dönemde “Vodafone’la Oldu Bilin” mottosuyla, harcamaların kontrol altında tutulması, bol avantaj sunulması, 7/24 hizmet verilmesi ve memnuniyet konularında müşterilerinin yanında olacak.

EKONOMİ SERVİSİ - Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Meltem Bakiler Şahin, Vodafone’un 2022 yılından bugüne müşterilerine memnuniyetinde 32 puan, tavsiye oranında ise yüzde 57 artış gösterdiğini belirterek “Dört yılda 500’den fazla iyileşme aksiyonunu hayata geçirdik. Geçirdiğimiz bu dönüşümle olgunluğa eriştik. Artık, müşterilerimiz için yeni bir dönem başlıyor. Müşterilerimize yenilediğimiz memnuniyet dünyasının kapılarını açıyoruz” dedi.

Vodafone, müşterilerine daha iyi bir şebeke deneyimi sunabilmek için, özellikle yoğunluğun en yüksek olduğu İstanbul, Ankara, Kocaeli gibi şehirlerdeki 4.5G yatırımlarını iki katına çıkarırken, 4.5G indirme hızını iki kata kadar artırdı ve internet bağlantısındaki ortalama gecikme sürelerinde %36 iyileşme sağladı.

ŞİKAYET ORANLARINDA CİDDİ AZALMA

Mobil şebekeye yatırımla da kapsama sorunu yaşayan müşteri sayısı %25 azalırken, konuşmada problem yaşayan müşteri sayısında %30 iyileşme yakalandı. Çağrı merkezine gelen mobil şebeke kaynaklı şikâyet oranı da %65 azaldı. Ayrıca bugüne kadar 554 mağazasını dönüştüren Vodafone, “Akıllı Asistanım” ve “Beni Arayın” hizmetiyle müşterilerine anında dönüş yaparken, hat devir sürecinde, devreden ve devralan kişilerin aynı mağazada bulunma zorunluluğunu kaldırdı.

Vodafone kota aşımında da yurt içindeki abonelerini yalnız bırakmıyor. SMS yoluyla ve tüm ekranı kaplayan uyarılara rağmen farkında olmadan aşım yapılması durumunda 1.000 TL’ye kadar olan aşım ücreti bir defaya mahsus olmak üzere müşteriye tüm kanallardan iade ediliyor. Yurt dışına çıkan müşterilere ise ücretsiz 2 SMS ile 50 MB internet ve konuşma hakkı sağlanıyor.

Kaynak: Türkiye Gazetesi

UYARI: Küfür, hakaret, bir grup, ırk ya da kişiyi aşağılayan imalar içeren, inançlara saldıran yorumlar onaylanmamaktır. Türkçe imla kurallarına dikkat edilmeyen, büyük harflerle yazılan metinler dikkate alınmamaktadır.
Sonraki Haber Yükleniyor...