Hazine ve Maliye Bakanlığı 456 sözleşmeli personel alacağını duyurdu! Başvurular ne zaman başlayacak?

Hazine ve Maliye Bakanlığı, birçok branşta istihdam edilmek üzere 456 sözleşmeli personel alımı yapacağını açıkladı. Adaylar başvurularını elektronik ortamda gerçekleştirecektir.
Hazine ve Maliye Bakanlığı, çeşitli branşlarda sözleşmeli personel alımı yapacak.
Hazine ve Maliye Bakanlığı sözleşmeli personel alacağı Resmi Gazete’de yayımlandı. Toplamda 456 kişilik kontenjan açıldı ve alımlarda birçok farklı pozisyonda istihdam sağlanacak.
HAZİNE VE MALİYE BAKANLIĞI HANGİ POZİSYONLARDA ALIM YAPACAK?
Hazine ve Maliye Bakanlığını pozisyonları ve kontenjanları detaylı bir şekilde açıkladı.
Birden fazla branşta geniş bir kadro açan Bakanlık, adaylardan pozisyonlara uygun olduğu takdirde alımların gerçekleşeceğini belirtti.
Alınacak personel sayıları şu şekildedir:
- 14 çözümleyici sistem programcısı
- 13 programcı
- 3 mütercim-tercüman
- 22 mühendis
- 128 büro personeli
- 202 destek personeli
- 28 koruma ve güvenlik görevlisi
- 46 tekniker
HAZİNE VE MALİYE BAKANLIĞI PERSONEL ALIMINA NEREDEN BAŞVURU YAPILIR?
Hazine ve Maliye Bakanlığı tarafından açılan ilana başvuru yapmak isteyen adaylar, 16-27 Aralık tarihleri arasında elektronik ortamda yapılacak. Hazine ve Maliye Bakanlığı’nın Kariyer Kapısı platformu (https://isealimkariyerkapisi.cbiko.gov.tr) üzerinden başvuru işlemleri gerçekleştirilebilecek.
Başvuruda bulunacak adayların, ilan metninde belirtilen şartlara uygun olması gerekiyor. İlgili şartlar ve detaylar, başvuru platformunda yer alıyor.
HAZİNE VE MALİYE BAKANLIĞI PERSONEL ALIMI SINAVI NE ZAMAN?
İş alımına uygun adaylar, 17 Şubat-7 Mart 2025 tarihleri arasında yapılacak giriş sınavına katılmaya hak kazanacak. Sınav, sözlü usul olarak Ankara’da düzenlenecek.
Sınav hakkında detaylı bilgilendirme, adayların başvuru sonuçlarının açıklanmasıyla belli olacak. Sınav yerleri ve saatlerine dair bilgiler Kariyer Kapısı üzerinden öğrenilebilecek.