İBB memur alımı ne zaman? Başvuru tarihi, şartları ve kadro dağılımı belli oldu

İstanbul Büyükşehir Belediyesi (İBB), 1532 memur alımı için ilan yayımladı. Başvurular 10-16 Şubat tarihleri arasında e-Devlet üzerinden yapılacak.
İBB, 2025 yılında 1532 memur alımı ilanını paylaştı. İBB memur alımı ne zaman, başvuru tarihleri, şartları ve kadro dağılımı netleşti.
İBB MEMUR ALIMI NE ZAMAN?
İBB'nin memur alımı için belirlediği başvuru tarihleri, 10 Şubat 2025 tarihinde başlayıp 16 Şubat 2025 tarihinde sona erecek. Bu süre içinde adaylar, e-Devlet üzerinden başvurularını yapabilecek. Her adayın yalnızca bir kadro için başvuru yapabileceği belirtildi.
İBB MEMUR ALIMI BAŞVURU SONUÇLARI NE ZAMAN AÇIKLANACAK?
Başvuru sürecinin ardından, sınava katılmaya hak kazanan adayların listesi 24 Şubat 2025 tarihinde İBB'nin resmi internet sitesinde ilan edilecek.
İBB MEMUR ALIMI BAŞVURU ŞARTLARI NELER?
Başvuru yapacak adaylar, Belediye İtfaiye Yönetmeliği, Belediye Zabıta Yönetmeliği ve Mahalli İdarelere İlk Defa Atanacaklara Dair Sınav ve Atama Yönetmeliği hükümlerine uymak zorunda. Her unvan için belirli KPSS puan türü ve taban puan şartları geçerli olacak.
Ayrıca, itfaiye eri ve zabıta memuru adayları için yazılı ve uygulamalı sınavlar düzenlenecek ve bu sınavlar öncesi boy-kilo ölçümleri yapılacak. Şartları sağlamayan veya gerçeğe aykırı beyanda bulunan adaylar sınava alınmayacak, haklarında yasal işlem başlatılacak.
İBB MEMUR ALIMI 2025 BAŞVURU NASIL YAPILIR?
Başvurular, İBB'nin belirlediği tarihlerde e-Devlet üzerinden, ilgili başvuru ekranı aracılığıyla yapılacak. Bu ekranda, adayların kişisel bilgilerini, eğitim durumlarını, KPSS puanlarını ve başvuracakları kadroyu seçmeleri gerekecek.
Adayların, başvuru sırasında dikkat etmesi gereken en önemli nokta, başvuru formunu eksiksiz ve doğru doldurmaları.