Araba aldığıma pişman ettiler!

A -
A +

Aralık 2003'te Opel marka bir araba aldım. Opel'i tercih sebebim, bir dünya markası olması ve kalitesi idi. 23/03/04 tarihinde arkadan bir aracın aracıma çarpması üzerine arabamı 24/03/04 tarihinde Opel'in İzmit Servisi'ne bıraktım. 27/03/04 tarihinde aracımın durumunu sormak için servise gittiğimde, arabanın boyahaneye gireceği ve hafta sonuna doğru alabileceğim söylendi. 30/03/04 tarihinde tekrar gittiğimde arabanın yine boyahaneye gireceği ve 01/04/2004 tarihinde alabileceğimi söylediler. 01/04/04'te servisi aradığımda bana arabamı 02/04/04'te verebileceklerini, boyahaneye gireceğini söylediler. Benim tepkim üzerine 01/04/04'te verecekleri konusunda bana bir şey söylemediklerini iddia ettiler. 02/04/04 günü ise tampon taşıyıcısı bir parçanın henüz ellerine geçmediğini, 05/04 günü İzmir'den kargoya verileceğini 06/04 günü ancak arabayı alabileceğimi söylediler. Yani bir tampon taşıyıcısı yüzünden arabamı 15 gün sonra alabileceğimi söylediler. Parça Almanya'dan bile geliyor olsa hesaplayın 15 gün. Bu ne hız! Bu sürede çok mağdur olduğumu beyan etmem üzerine müdürleri ile görüşüp emanet bir araç verebileceklerini söylediler. Ancak buna da 03/04/04 tarihinde verdikleri cevap olumsuz oldu. İzmit servisinden memnuniyetsizliğimi belirtmek için Cumartesi günü genel merkezi aradığımda, telefona çıkan olmadı. Müşteri hizmetleri Cumartesi günü kapalı idi. Başka bir Opel bayii, parça temininde 4 günü geçen gecikmelerde Opel Türkiye'nin kiralık araç temin ettiğini belirtti. Ancak Opel İzmit bunu doğrulamadı. Opel'in genel merkezine bunu teyit ettiremedim çünkü kapalı idi. Parçanın 05/04/04 tarihinde sevk sebebi de genel merkezin Cumartesi günü kapalı olması imiş. Bu süre zarfında benim ve ailemin mağduriyetini anlatabileceğim ve çözüm bulacağım, bir müşteri olarak benim memnuniyetimi umursayacak bir yetkiliye ulaşamadım. Av. Abdullah Eryarsoy-İZMİT Ziraat Bankası'nın "Nema" cevabı 13.04.2004 tarihli gazetemizin bu köşesinde, Tasarrufu Teşvik paralarının ve nemalarının ödenmesiyle ilgili şikayetlere yer verilmişti. Konuyla ilgili olarak, Ziraat Bankası Genel Müdürlüğü Merkez Muhasebe Daire Baskanlığı'ndan Mehmet Tunçbilek imzasıyla gelen cevap şöyle: "Sayın İhsan Eliyazıcı (Tas.Teş. Personel Hesap no: 1128480058) 1994 yılında Tasarruf Teşvik Şahıs kesintileri toplamını mülga 3417 sayılı kanunun 6. maddesinin üçüncü fıkrası gereği, kendi isteğiyle alarak sistemden çıkmıştır. Ancak, işyerince tekrar aynı tasarruf teşvik personel hesap numarası ile kesinti ve katkı tutarları bildirimi devam ettirilmiştir. Ödeme yapılabilmesi için gerekli olan belgeler bankamıza intikal ettirilmiş olup, hak sahibinin sahıs katkısını aldığı tarihten itibaren, kendisinden yapılan kesinti ve katkı tutarları 2580933471 tas. teş. personel hesap numarasına aktarılmıştır. Adı geçen 2580933471 tas. teş. personel hesap numarası ile 306.826.000 TL anapara tutarını, 250.442.361 TL Nema 1. taksidini Eşme-Uşak şubemizden 12.04.2004 tarihinde almış bulunmaktadır. Diğer taraftan; mülga 3417 sayılı kanuna göre yapılmış olan nema ödemeleri, işyerlerinin beyanına dayalı olarak yapılmıştır. 4853 sayılı çalışanların Tasarrufa Teşvik Hesabının Tasfiyesi ve bu hesaptan yapılan ödemeler, Bankamız kayıtları esas alınarak yapılmaktadır. A.E rumuzlu Hak sahibinin Tasarruf Teşvik Personel Hesap numarasının veya nüfus bilgilerinin bildirilmesi halinde durumu incelenerek cevap verilecektir."

UYARI: Küfür, hakaret, bir grup, ırk ya da kişiyi aşağılayan imalar içeren, inançlara saldıran yorumlar onaylanmamaktır. Türkçe imla kurallarına dikkat edilmeyen, büyük harflerle yazılan metinler dikkate alınmamaktadır.