İttihat ve Terakki'nin etkili paşalarından biri için anlatılır. Köylüler gelip bu paşaya dertlerini anlatır, yapılan suiistimallerden, haksızlıklardan yakınırmış. Paşa da, ikna edici bir şekilde, bütün haksızlıkların bitirileceğini, problemlerin çözüleceğini anlatır. Vatandaş gittikten sonra da, yüksek perdeden bir kahkaha atar, "yine inandı t...s" dermiş... Politikacıların çoğu bu şekilde davrandı günümüze kadar. Gittikleri her yerde nabza göre şerbet verildi, yapılamayacak vaatlerde bulunuldu, devlet kesesinden yandaşlar için arpalık olarak kullanılan kitler kuruldu. Ülke kaynakları yandaşlar için çarçur edildi. Milletten toplanan vergilerle oluşturulmuş devlet hazinesini şahsi kasaları gibi kullandılar. Popülist tavırlarla bu millet yıllarca oyalandı, kandırıldı. İkiyüzlü, dürüst olmayan bu politikacılar yüzünden ülkemiz peş peşe krizlere sürüklendi, ardı ardına darbelere yolaçıldı, halk sefalete, işsizliğe sürüklendi. Ülkemiz, hak etmediği bir sıraya, geri kalmış ülkeler sınıfına itildi. Bu kurnaz politikacılar her defasında suçu başkalarına atabildiler. Köşe başlarını tutmuş aynı tıynetteki kalem erbabı ve diğer etkili kişiler her defasında imdatlarına yetişti. Bütün başarısızlıklarına ve müsebbibi oldukları hüsranlara rağmen, kendilerine yine de "usta politikacı, tecrübeli devlet adamı" payesi verildi... Artık bu tür politikacıları, bunları bünyesinde barındıran politikaları istemiyoruz. Dürüst, sahici, samimi, olduğu gibi görünen politikacıları istiyoruz. İçinden çıktığı millet gibi düşünen, onlar gibi yaşayan mert insanlar istiyoruz. AK Parti'nin tepe yöneticileri böyle bir hava veriyorlar. Aralarına katılmış eskileri hatırlatan bazı politika esnafını da temizleseler bu millete çok hizmet edebilirler. Siz bakmayın eski tarz politika özlemcilerinin kopardıkları yaygaralara... Yüksek gaz faturalarını nasıl öderiz? İGDAŞ Genel Müdürlüğü'ne; Doğal gaz fiyatları bir ara düşürülmüştü. Soğukların başlamasıyla, dünya piyasalarındaki yükseliş de gerekçe gösterilerek, doğal gaz fiyatları yeniden yükseltildi. Yaşadığımız bu çetin kış şartlarında harcamalarımız arttı, faturası gelen vatandaşlardan öğrendiğimiz kadarıyla, yüksek meblağlı faturalar geliyor. Geçen ay ve bu ay faturalarımız gelmedi. Yetkilileri aradığımızda da, "Kış şartları sebebiyle bazı sokaklara giremedik, dolayısıyla sayaçlar okunmadı. İGDAŞ'da yönetim değişikliği de bunu etkiledi. Bu ay birbuçuk aylık fatura gelecek" cevabıyla karşılaşıyoruz. Kar-kış demeden her gün işime giden biri olarak, normal aylarda 200 YTL'lik fatura ödüyordum. Yaptığım hesaplara göre, birbuçuk aylık fatura bedelim 350 YTL'yi çoktan geçmiş durumda. 650 YTL maaş alan biriyim. Diğer masraflarımla birlikte bu faturayı nasıl ödeyeceğim konusunda bana yardımcı olacak bir yetkili var mı acaba? > Gaziosmanpaşalı bir İGDAŞ abonesi Böyle firmalar da var Efendim ülkemizde tüketiciler adına hep olumsuzluklar yaşanmıyor. Bugüne kadar müşteri memnuniyeti adına hep Avrupa'dan örneklerini duyduğumuz veya yaşadığımız güzellikler de oluyor... Birkaç ay önce Genpa'dan cep telefonu aldım. Ürün arızalı çıktı ve Genpa kanalı ile BaşarıTeknik Servis Hizmetleri AŞ'ye gitti. Telefonun arızalı olduğu tesbiti yapıldıkdan sonra, müşteri memnuniyetinin gereği olarak, bir üst model yenisi ile değiştirdiler. Bütün firmaların, müşteri memnuniyeti hususunda böyle duyarlı olmalarını bekleriz. > Muhittin Bulut > Tel: 0 212 454 38 22 Fax: 0 212 454 31 00