Bizler bir grup vatandaşız. Sitemimiz, bizi yok sayan, varlığımızı sadece oy verirken, vergi verirken, çocuklarımızı askere gönderirken, faturalarımızı ödemezken hatırlayanlara... Bıçak kemiğe dayandı. 2002'ye büyük moralle girildiğini söylüyorlar. Lütfen gözlerinizi açın; dükkanlarımızı siftahsız kapatıyoruz, elektriğimizi, suyumuzu ödeyemiyoruz; kiralarımızı veremiyoruz, pazara gidip alış-veriş yapmak, evimize birşeyler almak bizim için artık lüks oldu. Doğalgaz dediler dediler, gündeme getirdiler. Az da olsa bir rahatlama yaptılar, zahmet oldu(!) Sayın yetkililer, biz doğalgaz kullanmıyoruz, kömür-odun da kullanmıyoruz. Çocuklarımızı kalın giydirerek, çalı-çırpı, tahta parçalarını yakarak ısıtıyoruz. Bizleri görün, neler çektiğimizi hissedin!.. Bizler çalıp-çırpmıyoruz, hortumlamıyoruz. Ülkemizi seviyoruz, ama siz yetkililer de bizi sevin ve biraz düşünün. Pazara gidemeyen, markete nasıl gitsin! Odun-kömür alamayan nasıl ısınsın! Ayakkabı, üst-baş alamayan sokağa nasıl çıksın! Lütfen bizleri görün! Eczane camlarını kırarak çocuğuna ilaç alanları, pazardan artık toplayanları, elektriğini-suyunu kestirmemek için yalvaranları, bakamadıkları için çocuklarını bırakanları görün! Geçinemiyoruz, aç kalıyoruz, üşüyoruz... Geç olmadan duyun sesimizi!... > İsmi mahfuz - İSTANBUL Telekom'dan açıklama Gazetenizin 31 Aralık 2001 tarihli nüshasındaki köşenizde, Mehmet Sırrı Arvas'a ait "Abonelere böyle mi hizmet ediliyor?" başlığı ile yeralan yakınma üzerine gereken inceleme yapılmıştır. Yapılan incelemede; 5 Mayıs 1994 tarihinde Mehmet Sırrı Arvas ile sözleşme yapıldığı ve 635 21 84 numaralı telefonun kendisine tahsis edildiği anlaşılmıştır. Daha sonra ise Mehmet Sırrı Arvas'ın, Mehmet Can Arvas'a verdiği genel vekaletname (5 Nisan 1995) doğrultusunda 10 Nisan 1995'te Yenibosna'ya nakil talebinde bulunduğu, telefon numarasının da nakil nedeniyle 655 14 69 olarak değiştiği tespit edilmiştir. Telefon yine 11 Ocak 1996 yılında vekalet sahibi olan Mehmet Can Arvas'ın dilekçesine istinaden aynı numarayla Güneşli adresine nakil olmuştur. Ancak tahsis edilen numaranın ankesörlerimiz için ayrılan numaralardan olması nedeniyle bu numara müşteriye de bildirilmek suretiyle 651 85 54 olarak değiştirilmiştir. 28 Şubat 2000 tarihinde ise söz konusu telefonun aynı kişi tarafından çift yönlü konuşmaya kapatıldığı da anlaşılmıştır. Telefonun kullanıldığı döneme ait abonman ücretleri ödenmediğinden 8 Eylül 2000 tarihinde telefon numarası iptal edilmiş, abonenin o sırada kullandığı 417 92 32 numaralı telefon kapatılmış ve 651 85 54 numaralı telefondan oluşan alacaklarımız tahsis edilmiştir. Ayrıca, abone şikayetinde 1999 yılı Ocak ayında yaptığı telefon başvurusunun çok uzun süre karşılanmadığı belirtilmiş. Ne yazık ki, bu dönemde müşterimizin ikamet ettiği bölgedeki şebeke yetersizliği nedeniyle telefon başvuruları zamanında karşılanamamıştır. Ancak yapılan çalışmalar sonucunda sorun giderilmiş, telefon talepleri günü birlik olarak karşılanmaya başlanmıştır. Yolumuz neden yapılmıyor? Karayolları Genel Müdürlüğü'ne; Ben Balıkesir ilinin, Dursunbey ilçesinin, Arıklarköyü nüfusuna kayıtlı; Balıkesir'de ikamet eden bir devlet memuruyum. Köyümüz, Dursunbey-Simav yolu üzerindedir. Bu yol 40 kilometre cıvarındadır. Yolun 20 kilometresi asfalt, geri kalanı topraktır. Yıllardır muhtarımızın yetkililere müracaatlarına rağmen yolumuz bir türlü yapılamadı. Kaldı ki bu yolu en az 20 köy kullanmaktadır. Orman Genel Müdürlüğü de bu yolu kullanmaktadır. Kısacası, yolun ekonomik değeri çok büyüktür. İşlek olan bu yolun bozuk olmasından dolayı harcanan fazla yakıt, oluşan arızalar, kaybedilen vakit de gözönüne alınca, kayıpların büyüklüğü daha iyi anlaşılmaktadır. Ayrıca yol, Resuller-Arıklar-İrfaniye-Şenköy üzerinden geçirilirse 10 kilometre kısalacaktır. Görev Karayolları'nın ise bu kurum, değilse ilgili kurum biran önce bu işi yapmalıdır. Yöre halkı olarak hakkettiğimiz bu hizmetin yapılmasını sabırsızlıkla bekliyoruz... > Ramazan C. - BALIKESİR