SSK hastaneleri Sağlık Bakanlığı'na devredildi. Bütün problemler hemen çözülmedi. Zaten bir günde her şeyin düzeleceğini kimse beklemiyordu. SSK'lı hastaların ilaç alımları serbest eczanelere yönlendirilince kargaşa biraz daha arttı. Ama bütün bu sıkıntıların kısa sürede biteceğine inanıyoruz. Yıllardır kangren olmuş bir mesele, iki cesur bakanın cesur kararlarıyla çözülecek. SSK'lı vatandaşlar da diğer insanlar gibi, istediği hastaneye gidebilecek, kendisine en yakın eczaneden ilacını alabilecek. İkinci sınıf vatandaş muamelesi görmekten kurtulacak... İlk başlardaki kargaşadan siyasi rant elde etmek isteyenler hemen hastanelere koştular, yaygarayı bastılar. SSK'lı hastalar yıllardır inim inim inlerken sesi-soluğu çıkmayan, ortalıkta görünmeyen zatlar, vatandaş için hayırlı bir karar alınınca ortalığa döküldüler. İnsan düşündükçe sormadan edemiyor: Nedir bu millete düşmanlığınız? Sakarya'dan yazan Metin Yılmaz'a katılmamak mümkün mü? "Sigortalı olarak çalışan bir işçiyim. SSK hastanelerinin devrine karşı yapılan bu kadar eleştiriyi, bu kadar çirkinliği aklım almıyor. Sanki bugüne kadar bu hastaneler çok güzel hizmet etmiş, hiç kuyruk olmamış, hastaneye gittiğimizde "hoş geldiniz" deyip muayene etmişler, "buyrun ilacınız" demişler, muayene sırası için hastane koridorlarında uyumamışız, rehin kalmamışız, yolsuzluklar hiç olmadı; her şey o kadar güzel ve mükemmel imiş ki... Sanki her şey devirle bozuldu... Birilerinin tezgahı bozuldu anlaşılan. Yoksa bu kadar sahtekarlığa tevessül edemezlerdi... Vatandaş olarak, çoğunluk olarak, bu hastanelerin gerçek sahibi olarak bizler biraz zaman tanıyalım. Bu adaletsizliğin rantını yiyenlerin tuzağına düşmeyelim!.." Metin Yılmaz haksız mı? İnsan biraz utanır... Vatandaş böyle duyarlılık istiyor 8 Şubat 2005 tarihli Türkiye gazetesinde "Serbest Kürsü" köşenizde yayınlanan Salih Çelik'in yaşadıkları ile ilgili konuda her ne kadar şirketimizin adı geçmiyorsada, yapılan araştırmada bizim distribütörümüz olduğu tespit edilmiştir. Şahsın bildirdiği kayıtta "prosedür uygulanmıyor hemen ürün gönderiliyor" açıklaması eksik beyan edilmiştir. Şirket ilkelerine göre gerekli evrak ve düzen içeren doküman ve bilgiler kontrol edildikten sonra teslimat yapılmaktadır. Her ne kadar tüketicinin 8 gün veya şirket taahhüdüne göre ürün iadelerinin kanunen 30 günlük süresi varsa da şirketimiz bu süreyi fatura tarihinden itibaren 180 gün olarak uygulamaktadır. Normal şartlardan tüm evrakları tam olan distribütörlerin işlemleri 15 gün içinde tamamlanmaktadır. Ancak bu olayda maalesef inanılmaz şanssızlıklar zinciri meydana gelmiş. İlgili sponsorun kendine düşen görevi yerine getirmemesinden dolayı (bizim görevli arkadaşımızın kolunu kırması, ki bunu mazeret olarak söylemiyor ve kabul de etmiyoruz ama) bir gecikmenin olduğunu gördük. Derhal yetkili arkadaşları toplayarak bunu eleştiri değil sistemimizin yanlış işleyen tarafına çözümü de bularak hem Salih Çelik'in ödemesini 10 Şubat 2005 tarihinde hesabında olacak şekilde gerçekleştirdik, hem de bu aksamayla gereken dersimizi alarak bundan sonraki işlemlerin daha hızlı yürümesi için gereken önlemleri de aldık. Uyarılarınıza teşekkür ederiz. İlker İşmen (Forever Living Sağlık ve Güzellik Ürünleri Dağıtım Ltd.Şti. Genel Müdürü)