Yapılan bir araştırmaya göre, karamsarlıkta, hayatımızdan memnun olmamakta, ilk birkaç ülkedeniz. Geçirilen bunca kriz, bunca badire moral mı bırakır? Umarım bundan sonra işler değişir. Bizim vatandaşlarımız da dünyadaki en mutlu insanlar arasına girer. Aslında bunu sağlamak çok da zor değil. İş imkanları sağlanırsa, kimseye muhtaç olmazsa, işi düştüğü kurum ve kuruluşlarda insanca muamele yapılırsa insanımız hemen mutlu olur. Çünkü bu çoğrafyanın çilekeş insanları azla da kanaat eder. Bütün iş, okuyucumuz Kamil Yılmaz'ın anlattığı örneği çoğaltmaktan geçer: "Herhalde Sağlık Bakanlığı'nın gelmek istediği nokta bu. Gördüğüm kadarıyla Kastamonu Sağlık Müdürlüğü işi başarmış. Sağlık problemim için Daday Sağlık Ocağı'na gittim, güleryüz ve iyi muamele gördüm. Şikayetimi anlatınca, guatr tahlili için kan istediler. Sağlık ocağında bu işin nasıl yapılacağını sorduğumda, Sağlık Müdürlüğü'nce Halk Sağlığı Laboratuvarı açıldığını, tahlil neticelerinin elektronik ortamda sağlık ocağına yollandığını hayret ve sevinçle öğrendim. Söyledikleri gibi oldu, tahlil neticeleri geldi, hastalığıma teşhis kondu, ilaçlarımı aldım. Şimdi halimden memnunum. Demek ki bu tür sağlık problemleri için hastane hastane gezmek gerekmeyecek artık. Bunun için ilgililere çok çok teşekkür ederim." Vatandaşı mutlu etmek, memnun olmasını sağlamak bu kadar basit. Bütün yetkililer Sayın Sağlık Bakanı gibi, her türlü riski de göze alarak, vatandaşı mutlu edecek değişim ve dönüşümü yaptırmalı. Hem de en kısa zamanda. Avrupa Birliği müzakere süreci de bu dönüşüm için değil mi? Bütün amaç, insanlarımızı mutlu etmek... > Yeni uygulamalar için öncelikle altyapıyı tamamlayın Adalet Bakanlığı'na; Güzel ülkemizde yeni uygulamalara gidilirken, ne yazık ki altyapının oluşturulması yeterince dikkate alınmıyor. Benim şikayetim Aile Mahkemeleri ile ilgili. Tamam, boşanma işlerine ayrı bir mahkemenin bakması iyi de, kocaman bir ilde bir hakimin bu işlere bakması yeterli mi? İnsanlar zaten boşanırken geriliyorlar, bir de bu tür problemlerin eklenmesi hiç doğru değil. Lütfen işin bu yönünü de dikkate alarak, bir çözüm bulun. İsmi mahfuz-ELAZIĞ > Telekom'dan açıklama Gazetenizin 3 Ekim tarihli nüshasında köşenizde yayınlanan "Telekom tarifeleri" başlıklı yazınız okunmuştur. Faturalarda yer alan KDV ve ÖİV, ilgili kanunlar gereğince tahakkuk ettirilmekte olup, söz konusu vergilere ilişkin oranlar da yine Kanun, Kanun Hükmünde Kararname ve Bakanlar Kurulu Kararları ile belirlenmektedir. Ayrıca, faturalarda tahakkuk ettirilen söz konusu vergiler, fatura bedelinin tahsil edilip edilmediğine bakılmaksızın ait olduğu ayı takip eden ay içerisinde ilgili Vergi Dairesine yatırılmaktadır. Bu itibarla, anılan vergilerin tahakkuk ettirilmemesi veya oranlarında değişiklik yapılması hususunda Şirketimizce herhangi bir düzenleme yapılması mümkün bulunmamaktadır. > Türk Telekom Medya İlişkileri Müdürlüğü > Tel: 0 212 454 38 22 Fax: 0 212 454 31 00