Müşteriye karşı "hem suçlu, hem de güçlü" diye buna denir!

A -
A +

M...Turizm'in Kaynarca Şubesi'nden Balıkesir'e gidiş-dönüş bileti aldık. 03.11.2005 tarihinde saat 24:15 civarlarında hareket ettik, sabah erkenden gideceğimiz yere vardık. 04.11.2005 tarihinde saat 20:00'de Balıkesir'den İstanbul'a hareket ettik. Aracın muavini yanımıza gelerek, nerede ineceğimizi sordu, Kaynarca'da ineceğimizi belirttik. Muavin, aracın Kaynarca'ya girmeyeceğini söyledi, Bayramoğlu veya Dudullu tesislerinde inebilecegimizi söyledi. Biz de Kaynarca'dan almış olduğumuz biletin bu şekilde kesildiğini izah ettik. Muavin şoförün yanına gitti, sonra tekrar yanımıza gelerek, trafiğin durumuna göre girip giremeyeceğine karar verileceğini söyledi. Bu arada vakit geç olmuştu, biz de günün yorgunluğu ile uyuya kalmışız. Muavin geldiğimizi söyleyip, bizi uyandırdı, biz de o uyku sersemliğiyle otobüsten indik. Kaynarca'da indiğimizi sanıyorduk, indikten birkaç dakika sonra anladık ki Bayramoğlu'ndayız, otobüs de gitmişti. Saat 02:15, o vakitte dolmuş yok, paramız da taksi tutacak kadar değil. Mecburen yürümek zorunda kaldık. Gecenin o vaktinde korkmaya başladık, mecburen en yakın taksi durağına gittik. Taksi parasını evden aldığımız parayla, fatura karşılığında ödedik. Bayramdan sonra ilgili turizm şirketini arayıp, durumumu izah ettim ve mağduriyetimizin giderilmesini istedim, onlar da bir hafta içinde bunu yapacaklarını söylediler. 10 gün geçmesine rağmen arayan olmadı, bunun üzerine biz tekrar aradık, konuyu tekrar anlattık. Bize aynı senaryoyu tekrarladılar, "istediğiniz şeyi yapabilirsiniz" diyerek telefonu suratımıza kapattılar. İlgililerin bu konuda duyarlı olmalarını, bizim mağduriyetimizi gidermelerini ve bundan sonra kimsenin mağdur edilmemesi için tedbir alınmasını istiyoruz... > Kemal Aydın-İSTANBUL >Atlasjet Havayolları'ndan açıklama 15.11.2005 tarihli gazetemizin bu köşesinde yer verilen Atıf Karagöz'ün şikayetinde, Atlasjet firmasının ilanlarında, Erzincan'a uçak seferleri bulunduğu belirtildiği halde, bilgisine başvurulan görevlilerin böyle bir bilgilerinin olmadığı belirtilmişti. Konu ile ilgili, Atlasjet Havayolları Müşteri İlişkileri Müdürü Gamze Demirbilek imzasıyla gelen açıklama şöyle: "Atlasjet Havayolları Erzincan seferleri, 08/06/05 tarihinden itibaren Ankara aktarmalı olarak Çarşamba ve Cuma günleri düzenlenmekteydi. Ancak Erzincanlılardan gelen talep doğrultusunda Çarşamba ve Cuma günleri olan seferlerimiz 18/11/05 tarihinden itibaren Çarşamba ve Pazar olarak düzenlenecektir. Yolcumuz Sn. Atıf Karagöz'e 'Erzincan seferi bulunmamaktadır' bilgisinin verilmiş olması mümkün değildir. İlave yeni bölgesel jetlerimiz filomuza katılınca haftada 2 olan Erzincan seferlerimizi en kısa sürede arttırmayı planlıyoruz." > Bu mudur müşteri memnuniyeti? Bir silgisayar şirketinden 3 yıl önce aldığım dizüstü bilgisayarım, garanti süresi dolduktan sonra 15 ekim 2005'te arıza yaptı. Bir şekilde İstanbul'daki teknik servise çabalarımız neticesinde ulaştırdık, ama ilgilenilmedi. Ulaştığımız müşteri temsilcileri, cihazın 735 milyon TL (462 dolar+%18 KDV ile beraber toplam 545 dolar ) karşılığında ana kartının değiştirilmesi gerektiğini söyledi. Normalde cihazın bütün parçaları ile beraber değeri 735 milyon değil iken, sadece anakartın değişmesine böyle bir fiyat çıkarmaları hangi etiğe sığar? Kaldı ki cihazın diğer parçalarını tek tek satılığa çıkartsam sanırım 500 milyon eder. Yani 500 milyonluk bir cihazın tek bir parçasının 735 milyona satılıyor olması trajikomik! İkinci nokta ise, garanti kapsamınca değiştirilen parçayı (Notebook Bataryası) TTK'ya göre yeni bir garanti kapsamına almaları gerekiyorken, bu parçayı da mamülle birlikte garantisi bitmiş şeklinde değerlendirmeleri... > Ahmed Faruk İlhan >Tel: 0 212 454 38 22 Fax: 0 212 454 31 00

UYARI: Küfür, hakaret, bir grup, ırk ya da kişiyi aşağılayan imalar içeren, inançlara saldıran yorumlar onaylanmamaktır. Türkçe imla kurallarına dikkat edilmeyen, büyük harflerle yazılan metinler dikkate alınmamaktadır.