Telefonlarımız çöpe mi gidecek?

A -
A +

Bugünlerde birçok kişinin cep telefonlarına mesajlar gitti, gidiyor. Telefonun klonlandığı, kopyalandığı, dolayısıyla kapatılacağı belirtiliyor. Vatandaşın faturalı, garantili telefon cihazı için bu tür mesajlar geliyor. Bu işin sorumlusu o cihazları kullanan vatandaş mı? Bir cihazın klonlanmamış cihaz olduğunu nasıl bilebilirdi ki? Şimdi o faturayı vatandaşa kesmek adaletli bir uygulama olur mu? Klonlanmış cihazların piyasada satılmasına göz yumanlara, o tür cihazları vatandaşa satanlara bu faturanın ödetilmesi daha doğru olmaz mı? Hani bütün cihazlar kayıt altına alınmıştı, bunun için paralar alınmıştı; bu da mı işe yaramadı? Bu telefonlar çöpe mi gidecek, yeni telefonlar mı satılacak, birileri bundan büyük paralar mı kazanacak? Bunların legal hale gelmesi için ilave paralar mı istenecek? Lütfen vatandaşa hak etmediği cezayı vermeyin. Bu işte ihmali olanların yakasına yapışın. Faturayı da onlara ödetin. > Tosya 7-8 çapulcuya teslim mi olacak? İçişleri ve Adalet Bakanlıkları'na; Biz Kastamonu'nun Tosya ilçesi esnaflarıyız. İlçemizde bir müddettir huzursuzluk çıkarmak isteyen kişiler artmaya başladı. Bu yüzden iş yerimizi kapatıp gittiğimizde, daima gözümüz arkada kalıyor. Çünkü hemen her akşam ya birkaç iş yeri ya da birkaç ev soyuluyor. Kolluk kuvvetleri bu kişileri yakalayıp savcılığa sevk ediyor. Ancak yasaların yetersizliği sebebiyle bu kişiler, daha polis memurları adliyeden ayrılmadan, serbest kalıyorlar. Bunlar da işlerini hiç aksatmadan yapıyorlar. Bunların kim oldukları ilçemiz halkı tarafından çok iyi biliniyor. 7-8 kişiler, ama adeta 30 bin nüfuslu ilçeyi haraca kesmişler ve bir türlü hak ettikleri cezayı almıyorlar. Bu kişilerle nasıl baş edeceğimizi bilmez bir haldeyiz. İlçemizde, hiç beklemediğimiz bir anda halk galeyana gelebilir. Ve hiç istemediğimiz, asla tasvip edemeyeceğimiz tatsızlıklar yaşanabilir. İlçemizde esnaf ve memur kesimi bu eşkıyalardan mustarip kalmış durumda. Polislerimiz de çaresiz durumda kalıyorlar. Lütfen derdimize çare bulun... > Tosya esnafı > Fiyatlardaki aşırılıklar kime fayda getirir? Sabiha Gökçen Havaalanı yetkililerine; Geçtiğimiz günlerde İstanbul'dan Trabzon'a gitmek için, Sabiha Gökçen Havaalanı'na gittim. Bekleme salonunda bulunan kafeteryadan bir şeyler alacak oldum, fiyatını sorunca şok oldum. Tamam, piyasanın biraz üstünde bir fiyat makul görülebilir; malum kira ve diğer giderler fazla olabilir. Ama aşırılık da olmamalı. Buralardan seyahat eden vatandaşın durumu da düşünülmeli. Hem fiyat daha uygun olursa, daha çok vatandaş bu ürünlerden alır, belki kârları da artar... Hitap ettiğiniz insanlar bu ülkenin vatandaşları ve gelirleri de belli. Lütfen fiyatlarınızı tespit ederken bu hususu da göz önüne alın, aşırı fiyatlardan kaçının... > Recep Topçu-GİRESUN > Adalet dağıtanlar daha hassas olmalı Adalet Bakanlığı'na; Ankara Adliyesi'nde 29 Haziran günü İnfaz Koruma Memurluğu için mülakat yapıldı. Herkese adı soyadı, yaptığı iş gibi sıradan sorular soruldu, genel kültürle ilgili soru sorulmadı. Değerlendirme ve elemelerin neye göre yapıldığını, neye dayanılarak puan verildiğini anlayamadım. KPSS puanı ile bu mülakat puanının ortalaması alınıyor. Yerleştirme de buna göre yapılıyor... Açıktan atama yoluyla memur yerleştirmenin bitmesi gerekir. Hele adalet dağıtan yerler için bu hususun daha çok önem kazandığına inanıyorum... > İsmi mahfuz Tel: 0 212 454 38 22 Fax: 0 212 454 31 00

UYARI: Küfür, hakaret, bir grup, ırk ya da kişiyi aşağılayan imalar içeren, inançlara saldıran yorumlar onaylanmamaktır. Türkçe imla kurallarına dikkat edilmeyen, büyük harflerle yazılan metinler dikkate alınmamaktadır.