Vatandaşı canından bezdiriyorlar

A -
A +

Sağlık Bakanlığı'na bağlı bulunsun, SSK'ya ait olsun farketmiyor; kamuya ait sağlık kuruluşlarına giden vatandaşlar canından beziyor. Memnun kalan az sayıda vatandaş da, bu memnuniyetini iyi doktorların inisiyatifine borçlu. Her gelen Bakan iyi niyetle bu aksamaları düzeltmek için çalışır, ama sonuç değişmez. Problemin sistemden kaynaklandığı bilinir, ama her nedense günü kurtarmayla vakit öldürülür ve bir arpa boyu yol alınmaz. Aslında vatandaşlarımız çilekeştir, şikayet etmeyi pek sevmez, sabreder. Ama bunun da bir sınırı var. Bu sorumsuzluklardan emeklisi, memuru, işçisi kısaca bütün vatandaşlar nasibini alıyor. Emekli İmam Mustafa Güneş de bu eziyetten nasiplenenlerden: "Geçtiğimiz Mayıs ayında, Sağlık Bakanlığı'na bağlı Kadıköy Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi'ne gittim. Ağzımdaki protezin yenilenmesi teşhisini koydular. Ölçüsünü alıp yaptılar. Fakat ağzıma uymadı ve yara yaptı. Doktora tekrar başvurduğumda, düzeltmeye çalıştı ama ağzımı yine yara yaptı. Bunun üzerine, bu şekilde kullanamayacağımı yeniden ölçü alınıp yapılmasını talep ettim. Dişi yapan bayan doktor Y. M. C., tekrar yapamayacaklarını söyledi. Bu durum üzerine başhekime gidip durumu arzettim. O da, 'dişlerini kime yaptırdıysan ona şikâyet et, ben bir şey yapamam' dedi. Başhekim bunu halledemeyecekse bu işi kim halledecek? Dişleri bu haliyle kullanmam mümkün değil. Yıllarca devlete hizmet etmemizin karşılığı bu mu olacaktı? Bu durumda ben ne yapayım? Bizim derdimize çare olacak bir merci yok mu?" Bizim için de lisan kursları düzenlenemez mi? YÖK Başkanlığı'na; Ben bir Meslek Yüksekokulunda öğretim görevlisiyim. İngilizce'yi geçemediğim için doktoraya başlayamadım. Diyeceksiniz ki "kursa gidin", fakat ben bir ilçede görev yapmaktayım. Kurslara gitmemiz de mümkün olmuyor. Acaba askeriyede olduğu gibi, bizim için de kurslar yapılsa... Bizler de kendimizi geliştirmek istiyoruz, ilim adamı olarak yetişmek istiyoruz. Sadece sınavı geçmek için istemiyoruz, çoğu yayın İngilizce, bunları takip etmek ve rahatça okuyabilmek için de öğrenmek istiyoruz. Çeşitli alanlarda, çoğu arkadaşımız masterını tamamladı, ek bölümler okuyup kendimizi geliştirmek istiyoruz... Melike / TEDAŞ'dan açıklama ! 14.05.2003 tarihli gazete köşenizde yayınlanan "40 kilowatlık sözleşme eziyeti" başlıklı şikâyet konusu incelenmiş olup; Teşekkülümüze elektrik enerjisi güç talebinde bulunan tüm abonelerimize, 4628 sayılı yasa gereği 01.04.2003 tarihinden itibaren EPDK'ca yayınlanan yönetmelik, tebliğ ve kurul kararları doğrultusunda işlem yapılmaktadır.

UYARI: Küfür, hakaret, bir grup, ırk ya da kişiyi aşağılayan imalar içeren, inançlara saldıran yorumlar onaylanmamaktır. Türkçe imla kurallarına dikkat edilmeyen, büyük harflerle yazılan metinler dikkate alınmamaktadır.