İletişimci adayları ile ustalar yüz yüze; Portfolio Night

A -
A +

"Reklam Dünyasının Kralı David Ogılvy"nin kitabından; Anne babasına üzerinde şu yorumların yer aldığı karnesiyle geldiğinde, Ogilvy sadece on yaşındaydı: "Kafası gözle görülür derecede orijinal çalışıyor ve kendisini İngilizce olarak çok iyi ifade edebiliyor. Bir miktar öğretmenleriyle münakaşaya eğilimli. Onları kendisinin doğru, kitapların yanlış olduğuna ikna etmeye çalışıyor; ki bu belki de orijinalliğinin daha ileri boyutta bir kanıtı. Ne var ki, onda alışkanlık haline gelmiş. Bu alışkanlığından vazgeçmeye teşvik etmek doğru olacaktır. Umarım çabalar ve gelecekte kendini bu hususta bir nebze kısıtlatmayı başarır." Becerikli yeteneklere ulaşma ve onları sektöre kazandırma misyonuyla çalışan Reklamcılık Vakfı'nın girişimiyle, GMK, RYD ve 1000 Volt ilk kez İstanbul'da gerçekleşen uluslararası bu etkinliğe destek verdiler. Şimdiye kadar eğitim ve çalıştay ortamlarında ustalarla bir araya gelebilen gençler, sektördeki kreatif yönetmenlerle bire bir görüşme, kendilerini tanıtma ve geliştirme fırsatı buldular. Portfolio Night İstanbul, gençlerin doğru adımlarla başlangıç yapmaları ve teşvik edilmeleriyle bağlantılı olarak; Vakfın, sektörün kalitatif gelişimine katkıda bulunacak, projeleri arasında önemli bir yere sahip olacaktır. Ayrıca, İstanbul'un da Portfolio Night etkinliklerine katılıyor olması, giderek daha fazla uluslararası başarıya imza atan Türk reklamcılığının dünya çapındaki konumuyla paralellik sağlayacaktır. Portfolio Night, reklamcı olmak isteyen gençlere ve genç reklamcılara yol göstermek, ilham vermek amacıyla, reklam yazarları, sanat yönetmenleri ve tasarımcılar ile bu alanda kariyer yapmak isteyen gençleri tanınmış kreatif yönetmenlerle buluşturan, dünyanın her yerinde, yılda bir kez, aynı gün yapılan, reklam endüstrisi için önemli bir etkinlik. Etkinliğe katılan şehirlerdeki reklamcı adayları ve genç reklamcılar, tüm yıl boyunca heyecanla Portfolio Night gününü beklerler. Etkinlik günü gençler portfolyolarını hızlı bir şekilde kreatif yönetmenlerle paylaşır, görüş ve önerilerini alırlar. Dünyanın her yerinde, görüşmek için randevu almanın neredeyse imkânsız olduğu tanınmış yönetmenlerle aynı masada oturmak, yeteneklerini göstermek, iş örnekleri üzerinde konuşmak, bağlantı kurmak, genç reklamcıların başarılı bir başlangıç yapması için büyük bir fırsattır. Bu yıl 9'uncusu gerçekleşen etkinlik İstanbul Mimarlar Odasında yapıldı. İletişimci adayları ile yüz yüze; gelişen dünya konjoktüründe vizyon, fark oluşturma, hayal kurmanın gerektiği ile bakmak ile görmek arasındaki hassas detayların altını çizdik, az ve öz olarak; hiç kimse yaptığınız işleri hatırlamaz. İnsanların hatırladığı, bıraktığınız izlenimlerdir dedik. Bu tür etkinliklerin her zaman her yerde desteklemeye devam...

UYARI: Küfür, hakaret, bir grup, ırk ya da kişiyi aşağılayan imalar içeren, inançlara saldıran yorumlar onaylanmamaktır. Türkçe imla kurallarına dikkat edilmeyen, büyük harflerle yazılan metinler dikkate alınmamaktadır.