Konferansta, CRM projelerini yürüten veya başlamayı planlayan kurumlar için, kritik başarı faktörleri incelenerek, başarılı CRM modellerindeki 10 anahtar nokta ele alınacak. CRM konusunda "Dünyayı en çok etkileyen 10 kişi" arasında gösterilen ve New York Borsası, Lucent Technologies, McGraw-Hill gibi dünya çapında birçok başarılı CRM projesine imza atan Barton Goldenberg, bilgilerini katılımcılara aktaracak. Goldenberg, insan, proses ve teknolojinin entegrasyonu ile ilgili kritik noktaları ortaya koyarak, yaşanmış örneklerden kesitler sunacak. Türkiye'deki CRM çalışmaları için farklı projeler geliştiren Goldenberg, CRM Institute Turkey ile birlikte araştırmasını yaptığı Türk işletmelerinin özellikleri ve çalışanlar arasındaki ilişkiler hakkında da bilgi verecek. Goldenberg'in dünya perspektifleri, gazeteci Yaprak Özer yönetiminde 4 uzman ve delegeler ile birlikte ele alınacak. IDM İngiltere'den Julia Foster, Korn/Ferry International'dan Şerif Kaynar, IBM Türk'ten Aysun Barın ve Hewitt Associates'dan Cengiz Gürleyik, katılımcılarla birlikte şu konuları irdeleyecek: "Şirketinizi müşteri odaklı olmaya nasıl hazırlayabilirsiniz?", "CRM anlayışı hangi departmanları etkileyecek?", "Görev tarifleri nasıl etkilenecek?", "Yurtiçi ve yurtdışında CRM eğitim kaynakları nelerdir?" Satış, pazarlama, servis ve IT departmanlarının CRM'den nasıl etkilendiklerinin örnekleneceği konferansta, şirketlerin hedef kitlelerine göre yaşamaları gereken değişimler aktarılacak. Konferansta ayrıca insan kaynakları ve eğitim şirketlerinin bu değişim içindeki yerleriyle ilgili ipuçları verilecek. CRM Institute Turkey tarafından hazırlanmakta olan Türkiye'nin CRM Tarifleri kitabı da, bu konferans dizileri ile tamamlanarak tüm delegelere yollanacak. Dünya çapında pek çok CRM projesinde danışmanlık yapmış olan, Information System Marketing Inc.(ISM)'nin kurucusu ve başkanı Goldenberg, Türk işletmelerine CRM dünyasına nasıl hazırlanmaları gerektiği konusunda doğrudan bilgiler verecek. Goldenberg; Avrupa, Amerika ve Asya'da, gerçekleştirdiği çalışmalarda 'sonuca odaklı yaklaşımları' ile CRM konusunda önde gelen araştırmacılar arasında yer alıyor ve tüm dünyada referans olarak kabul edilen "The Guide to CRM Automation" kitabının yazarı. 10'dan fazla dergide sürekli olarak yayınlanan yazıları, CNBC'de sürekli programları, ABD, Asya ve Avrupa'nın bir çok ülkesinde vermekte olduğu konferanslar ve çokuluslu şirketlerde yürütmekte olduğu çalışmalar, Goldenberg'i dünyanın en önemli CRM uzmanlarından biri haline getirdi. İnsan, proses ve teknolojinin entegrasyonu hakkında kritik noktaları açarak canlı örnekler sunacak olan Goldenberg, CRM otomasyonunun oluşturduğu artı değerlerden ve faydalardan bahsedecek. CRM projeleri yürütmekte olan ve başlamayı planlayan kurumlar için, kritik başarı faktörlerinin inceleneceği konferansta, başarılı implementasyonlarda en önemli unsurlar olarak kabul edilen 10 anahtar nokta işlenecek. Konferansta cevap aranacak sorular: Şirketinizi müşteri odaklı olmaya nasıl hazırlayabilirsiniz? Yeni ekonomideki müşteri tanımı şirketinizi nasıl etkileyecek? CRM anlayışı hangi departmanları etkileyecek? CRM rüzgarı, satış, pazarlama, servis, IT departmanlarını nasıl etkiliyor? Şirketinizde CRM departmanı olmalı mı? Görev tarifleri nasıl etkilenecek? Geleceğin üst düzey yöneticilerinde aranan özellikler neler olacak? Performans değerlendirilmesinde neler değişti? Kariyerinizde başarıyı yakalamak için alınması gereken tedbirler ve kişisel gelişme için gereken eğitimler nelerdir? Dijital Ekonomi'de LİDERLİK Dünyanın en hızlı büyüyen yüksek katma değerli danışmanlık şirketi A.T. Kearney'nin "Dijital Ekonomi'de Liderlik" konulu araştırması, değişen ekonomide liderlik vasıflarının değişmediğini gösteriyor. A.T. Kearney'nin 1300 ABD'li üst yönetici arasında on-line olarak yaptığı araştırmada, yöneticilerden dijital ekonomide başarılı olmak için gerekli vasıfları sıralamaları istendi. Sonuçlar, yeni teknolojilerin etkisini kabul etmekle birlikte, yöneticilerin büyük çoğunluğu için geleneksel beceri ve özelliklerin geçerliliğini hâlâ büyük ölçüde koruduğunu gösteriyor. Dijital ekonomide başarılı olmak için gerekli en önemli yönetim becerileri olarak iş stratejisi geliştirip uygulamak (%76) ve operasyonel yönetim (%59) gösterilirken, gelişen teknolojileri iyi anlamak üçüncü sırada yer alıyor (%53). Araştırmaya göre, "yeni ekonomi"nin övünülen nitelikleri arasında sıralanan risk alma (%19), hırs (%17) ve sezgi (%6) ise gerekli liderlik vasıfları listesinde alt sıralarda kalıyor. Araştırmanın sonuçlarını değerlendiren A.T. Kearney Türkiye Ofisi Genel Müdürü Ulvi Sami, dijital ekonomideki odaklanmaya karşın yeni koşullarda başarılı olmak için lider yöneticiler tarafından belirlenen gerekli becerilerin birçoğunun her dönemde geçerli olan vasıflar olduğunu vurguladı. Yönetimde Başarının Sırları Progress Software tarafından düzenlenen çözüm ortakları toplantısında İDEM tarafından hazırlanan 'Yönetimde Başarının Sırları' konulu konferans gerçekleştirildi. Progress Software' in Genel Müdür Haydar Bektaş'ın '2001 Yılı Vizyon ve Stratejileri' konulu açılış konuşmasıyla başlayan toplantı çözüm ortaklarının tanıtımlarıyla devam etti. Progress Software'in Avrupa, Ortadoğu ve Kuzey Afrika İş Geliştirme Yöneticisi Lynn Bjorntvedt'in yapmış olduğu konuşmadan sonra İDEM Başkanı Dr. Resul İzmirli yönetimde başarının sırlarını açıkladı. Katılımcıların büyük bir neşe ve ilgi ile takip ettikleri konferans ödül töreniyle sona erdi. AJANDA 20 Şubat, Motivasyon, İDEM, 0 (212) 454 35 35 20 Şubat, İthalat, TEM, 0 (216) 416 90 00 20 - 21 Şubat, Etkili Sunum Teknikleri, AA, 0 (212) 232 12 10 20 - 21 Şubat, Bilanço Analizi, Rota, 0 (216) 391 67 17 22 Şubat, İletişim, İDEM, 0 (212) 454 35 35 22-23 Şubat, Hızlı ve Etkin Okuma, PDR, 0 (212) 282 11 90 26 Şubat, Müşteri, İDEM, 0 (212) 454 35 35 KİTAP Köşesi Strateji ve Bire-Bir Pazarlama (CRM), değişen iş dünyasındaki gelişmeleri nedenleri ile ele alıyor ve "kârlılığı" yeniden yakalamanın yollarına işaret ediyor. Prof. Dr. Arman Kırım'ın değişen iş dünyasında rekabet stratejisi oluşturma konusunda bu ikinci kitabı da, bir önceki gibi günlük konuşma diliyle yazılmış. Özellikle pek çok kişi için hâlâ çok karmaşık bir konu olan Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) konusunu çok yakın ve anlaşılır kılabiliyor. Sistem Yayıncılık Tel: 0 (212) 293 83 72 Ne demişler? "Müşterilerin sizin ürün ya da hizmetlerinize sahip olmaktan dolayı övünmelerini istemelisiniz, şikayet etmelerini değil." Scherkenbach Başarı öyküleri Bu hafta; Tutkunlar Çelik Kapı Şirketinin Sahibi Ümmet Alaca haftanın konuğu olarak, başarı öyküsünü ve yönetim trendleri hakkında görüşlerini İş Dünyamız programında açıklayacak. Bugün saat 12:05 - 13:00 arasında TGRT FM' de...