Ülker, 3 milyar liralık kuruyemiş ve meyve bar pazarına girdi

Kaynak: Türkiye Gazetesi
- Güncelleme:
Ülker, 3 milyar liralık kuruyemiş ve meyve bar pazarına girdi
Şirket Haberleri Haberleri  / Türkiye Gazetesi

Türkiye’de gıda sektörünün lideri Ülker, son yılların gittikçe önem kazanan “Bütünsel İyilik”  trendine uygun olarak  “Ülker GO Ahead” markalı 5 yeni ürününü tüketiciyle buluşturdu. 

Türkiye'de gıda sektörünün öncü markalarından Ülker, ''Ülker GO Ahead'' markalı 5 yeni ürününü tüketiciye sundu. 

Pandemiyle birlikte hızla yükselişe geçen kuruyemiş ve kuru meyve pazarı, 2024’te zirve yaptı. Geçen yıl miktar bazında tüketimde yüzde 26,7 büyüyerek 5 bin 580 tona, ciro ise yüzde 108 artışla 2,9 milyar liraya ulaştı. Bu büyüklük, ülkemizin büyük gıda üreticilerinden Ülker’in bu sektöre girişime vesile oldu.

''ÜRÜNLER KORUYUCU KULLANMADAN ÜRETİLDİ''

Ülker CEO’su Mete Buyurgan, Ülker GO Ahead markasıyla, kuru yemiş ve meyve barlardan oluşan beş ürünü tüketiciyle buluşturduklarını belirtti ve ürünlerin şeker ilavesi ve koruyucu kullanmadan üretildiğini söyledi. Buyurgan, son beş yılda 220’nin üzerinde yeni ürünü tüketiciyle buluşturdukların, üç AR-GE merkezinde çalışma yaptıklarını ifade etti.

Kaynak: Türkiye Gazetesi
300
UYARI: Küfür, hakaret, bir grup, ırk ya da kişiyi aşağılayan imalar içeren, inançlara saldıran yorumlar onaylanmamaktır. Türkçe imla kurallarına dikkat edilmeyen, büyük harflerle yazılan metinler dikkate alınmamaktadır.
Sonraki Haber Yükleniyor...