Chery'nin hedefi 2 yılda 1 milyon küresel satış
Kaynak: Türkiye Gazetesi
- Güncelleme:

Şangay Otomobil Fuarı’nda ihtişamlı bir açılışa imza atan Chery, istikrarlı marka yönetimi sayesinde uluslararası pazarlarda stratejik konumunu güçlendiriyor.
ALİ ÇELİK'İN HABERİ - HIMLA Pickup gibi yeni ürünlerle araç portföyünü geliştiren ve 2 yılda 1 milyon küresel satış hedefleyen Chery “Çin’in önde gelen otomotiv markası” olmaktan “küresel teknoloji lideri” olmaya dönüşüyor.
Şangay fuarında Chery, Exeed, Jetour, iCAR ve Luxeed markalarıyla gövde gösterisi yapan üretici, 16’sı yeni toplam 53 araç birden sergiledi.
Kaynak: Türkiye GazetesiEditör: Cüneyt Akçatepe