Netflix'in yeni abonelik sistemi 70 milyon kullanıcıya ulaştı!
Netflix, yeni reklamlı abonelik sistemini Mayıs ayında kullanıma sunduktan sonra ay olarak kullanıcı sayısı artmaya devam etti. Şirket, reklam destekli abonelik sisteminin dünya çapında 70 milyon aboneyi geride bıraktığını duyurdu.
Netflix’in reklamlı abonelik planı dünya genelinde hızla büyüyerek 70 milyon kullanıcıya ulaştı. Yılın başında 22 milyon aboneyle başlayan reklamlı plan, Mayıs ayında 40 milyon aboneye ulaşmıştı.
Netflix’in reklamcılık başkanı Amy Reinhard, reklam destekli aboneliğin tüm ülkelerde istikrarlı bir şekilde yükseldiğini belirtti. Reinhard ayrıca, platforma yeni katılan abonelerin yüzde 50’sinden fazlasının uygun fiyatlı olan bu reklamlı planı tercih ettiğini söyledi.
Variety'in haberine göre, platformda günlük ortalama iki saat vakit geçiriyor. Netflix, son kazanç raporunda toplamda 5 milyon yeni abone kazandığını ve küresel kullanıcı sayısının 282.7 milyona çıktığını bildirdi.