TV satışları başladı! Fransız Thomson Türkiye pazarına girdi

Fransız TV üreticisi Thomson, Türkiye pazarına giriş yaptı. Dağıtım için Arena ve üretim için Ensmart ile el sıkışan Thomson, gelişmiş QLED ve OLED modelleri de dâhil olmak üzere en yeni Google TV serisini Türkiye’de satışa sundu.
Ömer Temür İSTANBUL- Bu ürünler arasında 24 inçten 100 inçe kadar olan HD, FHD, 4K UHD, QLED ve OLED Google TV’lerin yanı sıra yayın cihazları da yer alıyor. Thomson, önümüzdeki yıl ise MiniLED TV’ler, iş ve oyun monitörleri, akıllı projektörler şekilde genişletmeyi planlıyor. Ayrıca Thomson’un Türkiye pazarına girişinin teknoloji sektörü için bir dönüm noktası olduğunu belirten Arena Genel Müdür Yardımcısı Kerem Günay “130 yıllık köklü bir marka ile Thomson, yenilikçi teknolojileri ve yüksek kalite standartlarıyla tüketicilerin beklentilerini karşılayacak” dedi. Thomson TV Türkiye Ülke Müdürü Mehmet Ali Yıldırım ise yerel üretim süreçlerinin önemine dikkat çekerek “Bu iş birliği sadece teknoloji sektörüne değil, yerli üretim ve istihdama da önemli katkılar sağlıyor. Hedefimiz, Türkiye’de hem üretim hem de satış alanında uzun vadeli başarılara imza atmak” diye konuştu. Thomson Pazarlama Direktörü Nicole Pacheiner da “Yüksek kaliteli teknolojiyi arkadan aydınlatmalı uzaktan kumandalar, sesli yardım gibi kullanıcı dostu özelliklerle harmanlıyor ve günümüz evlerinin çeşitli ihtiyaçlarını karşılıyoruz. Türkiye pazarına girerken, günlük yaşama neşe ve kolaylık getirmek için pratik işlevselliğin rafine bir tarzla sunuyoruz” ifadelerini kullandı.
Thomson’un akıllı TV’leri, Google Asistan ve Google TV işletim sistemi ile donatıldı. Google TV ile kullanıcılar Netflix, Disney+, Prime Video, Apple TV, Dazn ve YouTube dahil olmak üzere 10.000’den fazla uygulamaya erişebiliyor. Firma ürünlere üç yıl garanti desteği de veriyor.