1352 memur alımı yapıyor! İBB personel alımı başvuru tarihi, başvuru şartları nedir, nasıl başvuru yapılır?

İBB, bin 532 memur alımı yapacağını duyurdu. İstanbul Büyükşehir Belediyesine başta itfaiye memuru olmak üzere, zabıta, tekniker gibi çeşitli unvanlarda memur alımı yapılacak. İlanda İBB personel alımı başvuru tarihi, başvuru şartları ve online başvuru ekranı bilgisi verildi.
İstanbul Büyükşehir Belediyesi, 2025 personel alımı ilanı açtı. İlana göre İBB'ye 1352 memur alımı yapılacak.
Başvurular şubat ayında başlıyor. Online e-devlet üzerinden yapılacak başvurular için bir hafta süre verildi.
785 adet İtfaiye Eri, 315 adet Zabıta Memuru ve 432 adet muhtelif unvanlarda memur alımı için başvuru şartları, başvuru tarihi adaylar tarafından araştırılıyor.
İBB MEMUR ALIMI BAŞVURU TARİHİ NEDİR?
İstanbul Büyükşehir Belediyesi memur alımı başvuruları 10 Şubat 2025'te başlayacak, 16 Şubat 2025'te sona erecek.
İBB MEMUR ALIMI BAŞVURU NASIL YAPILIR?
Başvurular elektronik ortamda yapılacak. KPSS puan şartı aranan İBB memur alımı başvuruları, (https://www.turkiye.gov.tr/ibb-is-basvurusu) adresi üzerinden yapılabilecek.
BAŞVURU ŞARTLARI NEDİR?
Türk vatandaşı olmak,
Kamu haklarından mahrum olmamak
KPSS’den en az 60 puan almış olmak
İtfaiye eri ve zabıta memuru pozisyonlarına kadın adaylar için minimum 1.60 metre, erkek adaylar için ise 1.67 metre boy şartı
Erkek adaylar için askerliğin yapılmış olması ya da muaf olması
Herhangi bir suçtan ötürü mahkumiyet almamış olması
Akıl hastalığının olmaması
İlan edilen kadrolar için istenen özel şartların sağlanması
30 yaşını doldurmamış olmak
BAŞVURU SONUÇLARI NE ZAMAN İLAN EDİLECEK?
Sınava girmeye hak kazanan adayların listesi, 24 Şubat 2025 tarihinde İBB'nin genel ağ sayfasında (https://www.ibb.gov.tr) ilan edilecek olup adaylar sınav giriş belgelerine (https://www.turkiye.gov.tr) üzerinden erişebilecek.
Sınavı kazanan adaylardan atamaya teşkil etmek üzere istenilecek belgeler için İBB'nin genel ağ sayfasında (https://www.ibb.gov.tr) ayrıca bir ilan yayımlanacak.