Feridun Ağabey, sizin aracılığınızla Katılım Emeklilik iştiraklerinden olan Kuveyt Türk Katılım Bankası AŞ yetkililerine ve beraberinde Katılım Emeklilik Genel Müdürlüğüne derdimi arz etmek istiyorum:
Efendim, ülkemizdeki bireysel emeklilik sistemi (BES) kapsamında bankanıza müracaat etmiştik. Gerçekten güzel bir süreç yaşadık. Hatta bir keresinde hesap değişikliği olması sebebiyle ödemede gecikme olmuş. O konuda bizi yetkililer uyarınca hemen bakiyeyi ödedik. İşte bu süreçte bize bir de Huzurlu Yuvam Ferdi Kaza Sigortası hizmeti olduğunu belirterek bu sigortaya da katılım sağlamamızı önerdiler. Ne gibi bir yararı olduğunu sorduğumda, “evde hiç halınızı yıkatmıyor musunuz? Kombinize yılda bir baktırmıyor musunuz? Koltuk yıkatabiliyorsunuz” vb. güzel hizmetler olduğunu bunlardan faydalanabileceğimizi belirttiler.
Bunun üzerine bankamızdan ve hizmetlerinden memnun olduğumuz için bu önerinin de faydamıza olacağı kanaatiyle ferdi kaza katılım sigortasına 06.05.2024 tarihinde eşimle birlikte giriş yaptım. Bir süre sonra gerçekten bu bahsedilen konularda hizmet alma ihtiyacımız olduğunda asistanlık hizmetine müracaat ettik. Ama hizmet alma şansımız mümkün olmadı. “Acaba biz mi bir yerde yanlış yapıyoruz?” diyerek bu defa “telefonla yardım alalım” dedik. Ama telefonla aramalarımızda da olumlu geri dönüşler alamadık. Sonra da telefonlar ile iletişim kuramaz hâle geldik. Bir yerde bir yanlışlık olmalıydı. Böyle kurumsal bir yapılanmada böyle bir vaatte böyle bir aksaklık olmamalıydı. Durumu anlatmak için WhatsApp üzerinden yetkililere mesaj yazdım. Yazışmalarıma bakıldığında görülecektir ki tam on üç kez yazışma yapmama rağmen olumlu hiçbir görüşme veya geri dönüş sağlayamadım. Bunun üzerine kuruma yazdığım en son yazışmada “hizmet alamadığım için tüm ödemelerimin kesintisiz iadesini talep ediyorum” diye dilekçe yazdım. Ama buradan da bana geri dönüş yapılmadı.
Kesinlikle inanıyorum ki iletişim kanallarında yaşadığımız bu aksaklıktan Bankamın ve Katılım Emeklilik ve Hayat AŞ Genel Müdürlüğünün bilgisi yoktur. Onlara konu aksedildiğinde inanıyorum ki derdime çare bulunacaktır. İnanıyorum ki ödemelerimiz de kesintisiz iade edilecektir. Buradan değerli yetkililerimize derdimi arz ediyor, sesimi duyurduğunuz için sizlere de teşekkür ediyorum.
Aşağıda yetkililerimizin hesabıma ulaşabilecekleri bilgileri sunuyorum. Bir de sigorta hizmetleriyle ilgili vadedilen bilgileri yazıyorum. Saygılarımla...
FERDİ KAZA KATILIM SİGORTASI POLİÇESİ
Tarife adı: HUZURLU YUVAM FERDİ KAZA SİGORTASI
Poliçe No: 1101041031
TOBB Kayıt No: B14/1018
Banka Şubesi: 10140964 / KUVEYT TÜRK KATILIM BANKASI A.Ş. YENİBOSNA ŞUBE
Referans No: dZjzoJ6LzOoJOgTqzZ9seWDf/l8b7GLg8ko9W+QjiHw=
Başvuru Tarihi: 06.05.2024
Müşteri No: 11096484
FERDİ KAZA KATILIM SİGORTASI POLİÇESİ
Katılım Emeklilik
Katılım Sigortası Detay Bilgilendirme Formu (Ferdi Kaza Sigortası)
FERDİ KAZA KATILIM SİGORTASI POLİÇESİ H. ASİSTANS HİZMETLERİ:
Katılım Emeklilik Huzurlu Yuvam Ferdi Kaza Sigortası yaptıranlar aşağıdaki hizmetlerden ücretsiz veya indirimli yararlanabilir.
• Kombi ve Klima Bakımı
Yılda birer kez kombi ve klima bakımından ücretsiz, bakım dışı diğer hizmetlerden %40'a varan indirimle yararlanabilirsiniz.
• Halı Yıkama
Yılda bir kez 6 m2 makine halısı yıkama hizmetinden ücretsiz, ilave halı yıkama hizmetlerinden %40'a varan indirimle yararlanabilirsiniz.
• Petek Temizliği
Yılda bir kez (en fazla 6 adet peteğe kadar) petek temizliği hizmetinden ücretsiz yararlanabilirsiniz.
• Koltuk Yıkama
Yılda bir kez iki kişilik koltuk yıkama hizmetinden ücretsiz, ilave koltuk yıkama hizmetlerinden %30'a varan indirimle yararlanabilirsiniz.
• Diş Sağlığı Paketi
Anlaşmalı kurumlarda, yılda birer kez diş hekimi muayenesi, diş taşı temizliği ve röntgen çekimi hizmetlerinden ücretsiz yararlanabilirsiniz.
- Tüm hizmetlerden poliçe dönemi boyunca, Türkiye genelindeki anlaşmalı kurumlardan, önceden randevu alınarak faydalanılabilir. Diş sağlığı dışındaki tüm hizmetler sadece sigortalının kayıtlı adresi için geçerlidir. - Kombi ve Klima bakımında 10 yaş ve üzeri cihazlara hizmet verilmez, garanti kapsamındaki cihazlara bakım yapılması önerilmez. - Petek temizliğinin her 2 yılda bir yapılması tavsiye edilir, döküm petekler için temizlik önerilmez. - Koltuk temizliği yıkanabilir kumaşlı koltuklara yapılır; ilave minder, yastık, kırlentler dâhil değildir.
Yukarıda belirtilen asistans hizmetler; limitler, açıklamalar ve genel istisnalar kapsamında önceden randevu alarak bir yıl süre ile ücretsiz veya indirimli sunulacaktır. Asistans hizmetlerinden faydalanabilmeniz için müşteri bilgilerinizin gerektiğinde ilgili anlaşmalı asistans firmasıyla paylaşılmasına onay vermiş sayılırsınız. Asistans hizmetlerinden yararlanabilmek için 0850 480 33 50 no'lu Avantajlı Hizmetler Hattı'nı arayabilirsiniz.
Anlat Derdini Feridun Ağabey'de önceki yazılar...