İzmir'in Menderes Belediyesi 41 personel alımı 1 Mart'a kadar sürecek! Başvuru için tek mail yeter

İzmir'in Menderes Belediyesi personel alımı gerçekleştirecek. İş arayan vatandaşlar ise başvuru tarihleri ne zaman, başvurular nereye yapılacak, sorusunu arama motorlarında sorguluyor. Belediye alacağı personellerin ilanlarını İŞKUR'da yayınladı. İzmir'in Menderes Belediyesi 41 personel alımı detayları haberimizde.
İzmir Menderes Belediyesi 41 eleman alımı yapacak. Peki, İzmir Menderes Belediyesi iş başvurusu nasıl yapılır? Belediye personeli iş ilanı detayları haberimizde.
İZMİR'İN MENDERES BELEDİYESİ 41 PERSONEL ALACAK
İzmir Menderes Belediyesi 41 personel alımı için ilanını duyurdu.Belediye, veteriner, temizlik elemanı, beden işçisi, şoför, büro memuru gibi personeller alacak. Menderes Belediyesi veteriner olarak görevlendirmek üzere 1 kişi alacak. Belediye temizlik işçisi olarak 3 kişi alacak. Beden işçisi olarak 3 kişi, şoför olarak 4 kişi, park temizlik işçisi olarak 8 kişi, İnşaat mühendisi olarak görevlendirmek üzere belediye 1 kişi, engelli büro işçisi olarak 1 kişi ve büro memuru olarak 20 kişi işe alınacak.
İZMİR'İN MENDERES BELEDİYESİ 41 PERSONEL ALIMI BAŞVURU EKRANI NE, TARİHİ NE ZAMAN?
İzmir Menderes Belediyesi 41 personel alımı için başvurular 28 Şubat 2024 ile 1 Mart 2024 tarihleri arasında yapılacak. Başvurular şahsen veya mail üzerinden gerçekleştirilecek. Şahsen başvurular, Kasımpaşa Mah. Atatürk Cad. No:1 Menderes/İzmir adresine, mail ile başvurular ise CV ile birlikte ecem.emren@menderes.bel.tr adresine yapılacak.