Güncellenen BMW R 18 modeli 2025’e damga vuracak!

BMW Motorrad; tasarım, konfor ve teknoloji açısından güncellenen R 18 Ailesi modellerini resmi olarak tanıttı. Yeni gövde renkleri eklenen motosikletlerin, opsiyonel aksesuarlar ve donanım listeleri de güncellenmiş ve Euro 5+ emisyon standardına uygun hale getirilmiş. İşte detaylar:..
Yenilenen BMW R 18, daha sade ve modern bir cruiser olarak dikkatleri üzerine topluyor. Ön ve arka jant kapaklarının yeni tasarımıyla orijinal karakterini vurgulayan marka, jantlarda ise dökme alüminyum ve parlak cila uygulanması tercih etmiş. Ardından şeffaf bir koruyucu ile kaplanan 19/16 inçlik jantlar isteğe bağlı olarak Kontrast Kesimli şekilde de tercih edilebiliyor.
Motosikletin üst kısımda yer alan ikonik yakıt deposu tasarımı, arka çamurluğa kadar kesintisiz bir şekilde devam ederek BMW ambleminin hizasında sona eriyor. Daha önce klasik yuvarlak çamurluk kavisi şeklinde tasarlanan ön çamurluk, yükseltilmiş yüzey yapısı sayesinde çok daha estetik ve enerjik bir görünüm sağlıyor.
Yapılan güncellemeyle üç gövde bileşeni de tek parçadan dökülmüş şekilde görünüyor. Yan kapak, daha belirgin yan konturu ile yeni tasarım stiline mükemmel şekilde uyum sağlarken modernleşen tasarım, çatal bölümünün “sert görünümüne” de yansıyor. Çatal boruları artık klasik çatal manşonları olmadan sunuluyor.
YENİLERKEN SÜRÜŞ KEYFİNE ODAKLANDIK
BMW’de Boxer Serisi Başkanı olarak görev yapan Markus Lederer, konuyla ilgili açıklamasında şunları dile getirdi; “BMW R 18 ve BMW R 18 Classic’i yenilerken çok daha fazla sürüş keyfi sunmayı hedefledik. Tasarım stilini geliştirdik, detay ve konfor açısından birçok iyileştirme ekledik ve 18 inç arka tekerlek sayesinde BMW R 18'in sürüş keyfini bir üst seviyeye taşıdık. Yeni kaplama seçenekleri ve donanımlara ek olarak, tüm BMW R 18 serisini Euro 5+ standardına uygun hale getirmek için teknik bir revizyondan geçirdik.”
1800 LİTRELİK MEKANİK SANAT ESERİ
Yapılan güncellemeyle daha fazla tork sunan Big Boxer motor, tüm BMW R 18 modellerinde Euro 5+ standardıyla uyumlu hale getirildi. 91 bg (67 kW) gücündeki 1.802 cc’lik Big Boxer'ın maksimum torku 5 Nm artırılarak 3.000 dev/dk’de 163 Nm'ye çıkarıldı. Big Boxer, 2.000 ile 4.000 devir aralığında her an 150 Nm'nin üzerinde tork sağlayarak üstün bir sürüş deneyimi sunma iddiasında…