Eyüp Belediyesi On Yirmi Bilgi Evleri ve Gençlik Merkezi öğrencileri Eyüp Sultan Meydanı'nda selamlaşmanın dinimiz açısından önemini ve halkın arasında yayılmasının gerekliliğine dikkat çekmek amacıyla ellerindeki dövizlerle vatandaşları selam vermeye davet etmişler. Eyüp'e ziyarete gelen vatandaşların ilgisini çekmeye yönelik bu etkinlikte öğrenciler neredeyse herkese tek tek selam verip sohbet ederek konunun din ve toplum açısından önemini anlatmaya çalışmışlar.
Eyüp Belediye Başkanı Remzi Aydın da On Yirmi Bilgi Evleri'ne verdikleri hizmet için destek olmuşlar.
Selam vermek bizim dini vecibemiz olduğu gibi asırlar boyunca halk arasında uygulanan en önemli geleneğimizdir. Selamı yaymaya çalışan gençlerimize ve bu gençlere destek çıkan Eyüp Belediyesine ve onun değerli Başkanı Remzi Aydın'a bizden de selam olsun...
"Türk Telekom'un aldığı bu ücreti haksız buluyorum"
"Eski oturduğum adresten yeni bir eve taşındım. Ev telefonumu ve ADSL'i nakil ettirdim. İkisine birden nakil ücreti yansıtılıyor. Hâlbuki kurum reklamlarında aynı firma görüntüsü veriyor. ADSL'in ne nakli olabilir sistem üzerinden yapıyorlar. Ayrıca telefon hattını kutudan daireye vermeye de 12.5 TL ücret aldılar. Toplamda 35 TL nakil ücreti ödedim. Sorduğumuzda 'ADSL sadece Telekom'un altyapısını kullanıyor aynı firma değil' denildi bu alınan ücreti haksız buluyorum saygılarımla.
Yüksel Çakmak
Karayolları gece çalışsa olmaz mı?
Okuyucularımızın istekleri tenkitleri bizler için yol gösterici, fikir verici niteliktedir. Yetkililerimizin bu şikâyetleri bu açıdan değerlendirmesi ve bundan sonraki uygulamalarında da yararlanması amacıyla okuyucularımızın samimi düşünce ve eleştirilerini paylaşıyoruz.
Bir okuyucumuz da 09.05.2015'te gönderdiği mailinde diyor ki:
"7-8 Mayıs günlerinde TEM Ankara İstanbul istikameti, Gebze civarında yol tamiri nedeni ile şerit kapanmasına bağlı kilometrelerce kuyruk oluşuyor. Bu sebeple de yol en az 1 saat uzuyor. Sürücüler perişan oluyor. Enerji kaybı ayrı bir milli kayıp, işi acil olanların işlerine yetişememesi, verilen saat ve zamanlarda buluşacak olanların bireysel kayıpları, hastasına yetişemeyenler vb. ayrı bir sıkıntı ama saat 14:00 sularında ben kendim resmen işkence çektim. Gece çalışsalar olmaz mı? Tabii vatandaşın çilesi sizleri ilgilendiriyorsa!"
İsmi Mahfuz
Bosch, kendi servislerini denetliyor mu?
Bosch markasının ürün kalitesi kadar müşteri memnuniyetine verdiği önemi biliyoruz. Hizmette devamlılığı da kurumsal boyutta ve zincirleme olarak sunma hassasiyetine sahip olan Bosch'a bilgilendirme amaçlı olarak bir okuyucumuzun sitem ve beraberinde yaptığı çağrıyı iletiyoruz.
Diyor ki okuyucumuz:
"23.04.2015 tarihinde ismi bizde mahfuz olan Bosch Yetkili Servisinden, bulaşık makinem için geldiler. Arıza için de 'su çekmiyor, motor yanmış' dediler. Bunun için de 150 lira istediler. Bunun pahalı olduğunu söylediğimde servis ücreti olarak 35 lira alıp ayrıldılar. Sonra ben dışarıdan özel servis çağırdım. 20 liraya geldi makineyi temizledi. Motor da yanmamıştı, gayet güzel çalıştı. Belgem elimde olarak yetkililere soruyorum. Bizler Bosch kullanıcıları olarak yoksa artık servislerin keyfi uygulamalarına mı bırakılıyoruz? Bizim haklarımızı kim koruyup takip edecek?"
Ünal Türk-Beyoğlu/İstanbul