İstanbul Fatih'teki çocuk parklarına dikkat!

A -
A +

"İstanbul Fatih semtindeki çocuk parklarının hali ile ilgili şikâyetimdir:
Sayın yetkililer, bizler Fatih'te, artık çocuk parklarına çocuklarımızı gönül rahatlığı ile götüremiyoruz. Çünkü çocuk parklarının her birine kafe-büfe tarzı bir mekân açılmış. Bu işletmeler fazladan masalarla parkın kalabalığını arttırıyor. Ayrıca oraların her türlü insan ile dolmasına sebep oluyor. Kimi çete, kimi uyuşturucu, tinerci, bağımlı vb. acayip garaip insanlar da geliyor.

Bir de kimi işletmeler parka gençler için langırt veya çocuklar için motorlu sesli, müzikli oyuncaklar vb. yerleştiriyorlar. Park değil panayır sanki. Bu keşmekeş sizi rahatsız etmiyorsa bir de şunu düşünün: Parası olmayan bir baba çocuğunu parka götürmeye çekinir korkar oldu. Bu oyuncaklar çocukları celp ediyor. Çocuklar oyuncaklara binmek için tutturuyor. Haliyle birkaç liraya mal olan bu isteğe her zaman cevap veremiyoruz. Ya çocuğumuz parktan gözü yaşlı dönüyor veya biz paramızı çarçur ettiğimizden kızarak ayrılıyoruz oradan. Ayrıca çocuk parklarının bu şekilde lunapark türü oyuncaklarla veya kafelerle dolması neticesinde oraya gelen gençlerin de gayri ahlaki davranışlarına, küfür, kavga vb. tanık oluyoruz. Bunun çocuklarımız üzerinde olumsuz etkilerini görmemiz gerekiyor. Sonuç olarak çocuk parklarındaki bu ranta bir son verilsin. Bu keşmekeş hal önce devletimize sonra da milletimize yakışmıyor. Parklarda ne nezihlik kaldı ne huzur! Bizler bile bazen -yetişkinler olarak- tedirgin oluyoruz. Lütfen tüm yetkililer bu soruna eğilsin ve gerekli düzenlemeleri acilen yapsınlar."
H.Y.-Semt Sakini


Ziraat Bankası Tüketici Hakem Heyeti Kararını Uygulamıyor!

Feridun Ağabey, benim şikâyetim, yaklaşık 4 ay önce hakem heyeti kararı ile tarafıma verilmesi kararlaştırılan 'Dosya Masrafı İadesi' kararı, Türkiye Ziraat Bankası Ankara Tuzluçayır Şubesince halen işleme konulmamış olup para iadesi yapılmamıştır.
İlginiz için şimdiden teşekkür ederim."
İsmail Hakkı Solak-Ankara


Umrecilerin zemzem kolilerine THY'de ne oldu?

26 Nisan 2015 Cumartesi günü THY Cidde-İstanbul uçağı ile umreden döndük. Gecikmeli olarak saat 22:00'de Yeşilköy Havalimanına indik. Bagajlarımızı 10 nolu bagaj teslim bölümünden almak için beklemeye başladık. Ancak ne hikmetse 11. Bölüme gitmesi gereken Medine-İstanbul uçağının zemzem kolileri de 10. Bölüme verilmişti. Sahipleri de 11. Bölümde bekledikleri için koliler alınmıyor, dolayısıyla bandı dolduran koliler sebebiyle bant çalışamıyordu.

Bizler de bu sebeple saatlerce beklemek zorunda kalıyorduk. Sonunda yolcular kolileri üst üste yığarak bantların çalışmasını sağladılar. Tam 2.5-3 saat mağdur olduk. Gece 02:30'da evimize varabildik. Hiçbir yetkili ilgilenmedi. Soruyorum bu işlem acaba kasıtlı mı yapılmıştı? Medine uçağının bantta kalan zemzem kolileri ne oldu? Sahipleri almadılarsa kimler aldı, merak ediyorum doğrusu?
İsmi mahfuz

E-5'te yan yollar artık iptal edilsin

"İstanbul'da metrobüs çalışması esnasında 7-8 sene önce yapılan uygulamayla E-5 üç şerit ile sınırlandırıldı. Yanlara da refüjlerle ayrılan yan yollar yapıldı. Bu uygulama o yılların mecburiyetinde sistemin oturması açısından gerekli olabilirdi ama bugün için buna gerek kalmadı.
Öncelikle halk metrobüse alıştı. Yan yolların durumu belli oldu. Toplu taşımaya yönelik İETT otobüsleri ve halk otobüs seferleri metrobüs güzergâhındaki yan yollarda azaldı. Minibüsler yan yollara girmez oldu... Dolayısıyla artık yan yolları refüjle ayırmaya gerek kalmadı.
Böylece refüjlerin kaldırılmasıyla yan yollar ile E-5 tekrar bir arada kullanılabilir. Böylece refüj için ayrılan yaklaşık bir şeritlik yol da trafiğe katılmış olacaktır. Böylece E-5 üç şeritten beş şeride çıkacaktır. Trafik yoğunluğuna çözümde yardımcı olacaktır."
Bir trafik polis memuru-İstanbul

UYARI: Küfür, hakaret, bir grup, ırk ya da kişiyi aşağılayan imalar içeren, inançlara saldıran yorumlar onaylanmamaktır. Türkçe imla kurallarına dikkat edilmeyen, büyük harflerle yazılan metinler dikkate alınmamaktadır.