Nasıl yardımcı olabilirim?Nasıl yardımcı olabilirim?

A -
A +

Beklettiğimiz için özür dileriz. Şu anda bütün müşteri hizmetleri yetkililerimiz hizmet vermektedir. Tahmini bekleme süreniz 3 dakikanın altındadır." Bunu duyduğunuz andan itibaren hazırlanın. Gerilecek, bekleyecek, sinirlenecek, yazan telefon faturasını düşünecek, bekledikçe faturanın katlandığını iliklerinize kadar hissedecek ve daha da gerileceksiniz. Alt tarafı iki dakikalık bir işlem yapmak için bazen beş; bazen (eğer sabrınız müsaade ederse) ellibeş dakika bekleyeceksiniz. Sonunda ise robot edasıyla bir ses, "Alo, nasıl yardımcı olabilirim?" diye cevap verecek. Bundan sonra da; sorunuzu ya da sorununuzu aktarır, bin tane soruyla karşılık alırsınız: "Annenizin kızlık soyadı ne? Doğum tarihinizi söyler misiniz? Burcunuz neydi? Estetiğiniz var mı? Yağ kütleniz obezite sınırında mı?" gibi gereksiz, insana "ne alaka" dedirtecek türden... Ha, sorununuzu çözseler tamam. Ama genelde bu pek mümkün olmuyor. Aksine yeni sıkıntılar ekliyorlar. *** - Alooo; ben Rivayet Fiskos, nasıl yardımcı olabilirim? - Ha, merhaba. Mümine hanımların nişanında kıza, takı sırasında topuzlu kadın taşlı bilezik takmıştı, uzun boylu bir bey de burma. Ama aralarında kısa boylu bir kadın vardı, o ne takmıştı göremedim. Resimlerde de pek seçilmiyor. - Hemen bilgilere ulaşıyorum hanımefendi. Sizi birkaç saniye bekleteceğim. (takır tukur, tık...) Evet. Beklediğiniz için teşekkür ederiz. Efendim, o kadın taşlı bir bilezik takmış, ancak taşlar atommuş. Kısa boylu kadın baklava desenli 22 ayar bir bilezik takmış. Bileziğin içi boş olarak görünüyor. Başka yardımcı olabileceğim bir konu var mıydı? - Şeyy, toplam ne kadar takı takıldı acaba? - Bu konuda bilgi verebilmem için birkaç sorum olacak. Uyruğunuz? - Türk. - Merak katsayınız? - Yüzde bin. - En son yaptığınız iki dedikoduyu öğrenebilir miyim, Şaiya Hanım? - Ayşe'nin kürkü sahteymiş, Fatma'nın kocası üç gündür eve geç geliyor. - Peki, teşekkür ediyorum. Nişanda bir set, 3 ray, 4 burma olmak üzere toplam yedi bilezik ve on çeyrek altın takılmış. Çeyreklerin ikisi sahte çıkmış, üçünü de oğlanın annesi cebine atmış. *** - Alooo, Savurdagel hattı; nasıl yardımcı olabilirim? - Ay ben bugün üç çift pabuç, iki gömlek, bir yığın da makyaj malzemesi aldım, ama içim huzursuz. Sebebini öğrenebilir miyim? - Hımm... Hanfendi, şu an bilgileriniz ekranıma yansıdı. Doyumsuzuk limitiniz yüksek. Eşiniz de az saf. Eveeet... Bakıyorum. Bugün girdiğiniz ellibeşinci mağazanın kışlık departmanının soldan ikinci rafında, boncuklu yeşil kazağı almayı içinizden geçirip sonra unutmuşsunuz! - Haa... Ondan ben şeey oldum demek ki! *** - Alo, ben Çözümgül; nasıl yardımcı olabilirim? - Benim beynim zonkluyor, kanımda da bir ince sızı var. Sanki acılı çiğ köfte yemiş de, üzerine ayran içememiş gibiyim. Doktora gittim, ne olduğunu bulamadı. - Hımm. Bissaniye. Hemen bakıyorum. Efendim, bugün eltinize gitmişsiniz. Çocuğu çişe götürürken koridorda, eltinizin ağzını eğerek soktuğu laf içinize oturmuş. Gazınız eşinize yönlendirebilir, çocuğunuzu hırpalayabilir ya da kaynananızı arayarak eltiniz aleyhine bir iki yalan attırarak rahatlayabilirsiniz... Böylece müşteri hizmeti anlamında belki bir işe yararlar!

UYARI: Küfür, hakaret, bir grup, ırk ya da kişiyi aşağılayan imalar içeren, inançlara saldıran yorumlar onaylanmamaktır. Türkçe imla kurallarına dikkat edilmeyen, büyük harflerle yazılan metinler dikkate alınmamaktadır.